F.A.Q.

F.A.Q. Питання та відповіді.

На цій сторінці Ви зможете ознайомится з найпоширенішими питаннями, які задають користувачі інтернет-провайдеру, та отримати на них розгорнуті відповіді.
Перелік поширених запитань
підключити інтернет
Для підключення необхідно:
-технічна можливість підключення;
-бажання підключитися;
-робочий ПК чи ноутбук;
заявка через наш сайт rinet.rv.ua або по телефону 420-313;
-бути вдома в обумовлений час.
Що входить до варості підключення?
До вартості підключення входить вартість:
-прокладення кабелю до ПК абонента;
-оренда порта комутатора доступу.
Як довго чекати підключення?
Підключення здійснюється на протязі 3-х робочих днів з моменту подання заявки.
Я переїжджаю, але й надалі бажаю користуватись послугами від Rinet, мої дії?
Передзвоніть до нас за телефоном 420-313 щоб дізнатися технічну можливість підключення по новому місцю проживання. За наявності тех-можливості перепідключення буде здійснено безкоштовно.
Я можу, використовуючи один кабель, виходити в Інтернеті з 2-х комп’ютерів?
Так, можете. Але для цього вам необхідно встановити провідний роутер (маршрутизатор) або роутер Wi-Fi , якщо ваш комп’ютер підтримує функцію Wi-Fi (практично у всіх ноутбуках є вбудована функція Wi-Fi). Якщо ви будете використовувати будь-якого виду роутер, швидкість буде ділитися на 2 комп’ютери.
Що таке Wi-Fi?
Wi-Fi – це технології бездротового зв’язку. Грунтуються на стандартах IEEE 802.11 (a/b/g/n). Під Wi-Fi об’єднуються декілька протоколів бездротової передачі даних, які використовуються для з’єднання комп’ютерів..
Який вид інтернету ви надаєте?
Оптоволоконний Інтернет за технологією FTTB (що значить «оптика до будинку»). Ця технологія не вимагає модему, тобто телефонна лінія не буде задіяна. Вам прокладається окремий кабель вита пара 5 категорії від нашого обладнання до мережевої карти Вашого комп`ютера.