За даними дослідження Consumer Barometer, проведеного компанією TNS Infratest на замовлення Google, вже 35% українців є користувачами смартфонів (в 2015 році ця цифра становила 28%). Серед молодих людей у віці до 35 років ця цифра ще вище – в даній віковій категорії 72% українців використовують смартфони. А в цілому з 2013 року число користувачів смартфонів в Україні зросла на 150%.
Українці використовують свої смартфони для різних видів активностей – найпопулярнішими є пошук інформації – 45%, соціальні мережі – 42% і перегляд онлайн-відео – 37%.
Українці все більше часу проводять онлайн
Дослідження показало, що 85% українських інтернет-користувачів щодня перебуває в режимі онлайн. При цьому серед молодих людей цей відсоток ще вищий – так, серед опитаних онлайн-користувачів у віці до 25 років щодня користується Інтернетом 98%, у віці 25-34 років – 93%. Цікаво, що серед інтернет-користувачів старше 55 років щодня заходять в Інтернет 72%.
Особливості поведінки українських користувачів в режимі онлайн?
Згідно з результатами дослідження, в 2016 році на одного українця в середньому припадає 1,2 підключених до Інтернету пристроїв, що на 58% більше в порівнянні з 2013 роком. І українці активно цим користуються. Так, 61% українців мають звичку користуватися своїми смартфонами під час перегляду ТБ, а 35% телеглядачів віком до 35 років входять онлайн з другого пристрою під час перегляду телевізора.
51% українських користувачів Інтернету шукають інформацію про будь-яких продуктах як мінімум раз на місяць. А 36% українців у віці до 35 років шукають інформацію про товари на своєму смартфоні так само часто, як на комп’ютері.
Перегляд відео онлайн є однією з найпопулярніших активностей серед українців – 49% дивиться онлайн-відео щодня, а 29% – мінімум раз на тиждень. При цьому серед молодого покоління цифри ще вище: щодня онлайн-відео дивиться 71% українських інтернет-користувачів у віці до 35 років, а число молодих українців, які дивляться відео в Інтернеті як мінімум раз на тиждень, становить вже 92%.
Українці використовують свої смартфони для входу в Інтернет найчастіше для особистих цілей – так відповів 61% опитаних. При цьому тільки для особистих цілей смартфонами користується 58% українців, а для особистих і бізнес цілей – 30%.