Загальна сума доходів ринку онлайн-реклами в Америці досягла 59,6 млрд доларів, йдеться в доповіді Interactive Advertising Bureau. Ця цифра на 20% більше, ніж в 2014, повідомляє Bloomberg. Лідируюча в інтернеті пошукова система Google і соціальна мережа Facebook повідомили про отримання 64% від сукупного доходу всіх компаній на ринку цифрової реклами за даними Брайана Вайзера, аналітика Pivotal Research. Google отримав 30 млрд, а Facebook – 8 млрд доларів. Вайзер зазначив, що невеликі компанії продовжать працювати в тіні двох найбільших гравців індустрії. Після звіту за перший квартал акції Alphabet, до складу якої входить Google, впали на 6%. Виручка за звітний період виросла на 17% в порівнянні з 2015 і досягла 20,26 млрд доларів проти 17,26 млрд доларів торік. На частку Google довелося 99% доходу Alphabet за перший квартал 2016.