Шановні користувачі Рінет!
Якщо Ви хочете самостійно підключити інтернет вдома, то Ваш комп’ютер може видати одну з можливих помилок. Пропонуємо Вам ознайомитися з ними та методами їх вирішення.
Що робити: Подібне повідомлення інформує про необхідність автоматичного встановлення ip-адреси. Для вирішення проблемі необхідно перейти у меню «Пуск», далі «Панель управління» та «Мережеві підключення». Правою кнопкою миші натисніть «Підключення по локальній мережі». У «Властивостях» виділіть «Протокол Інтернета (TCP/IPv4)”» та поставте крапку біля пункту «Отримати ip-адресу автоматично». Що робити: Найпростіше вирішення – перезапуск комп’ютера. Якщо це не допомогло, проскануйте комп’ютер на віруси. Інші варіанти – видали нещодавно встановлені програми, відмінити останні налаштування системи. Що робити: В такому випадку Вам треба увійти до «Властивостей» VPN та відкрити вкладку «Безпека». Виберіть «Рекомендовані параметри» та зверніть увагу, щоб була знята галочка біля «Вимагається шифрування даних». Що робити: Вирішити цю проблему дуже просто. Потрібно лише правою кнопкою миші натиснути на «Мій комп’ютер», вибрати «Властивості» та змінити ім’я комп’ютера. Що робити: найбільш поширена і конкретно не визначає проблему. 1. Погане або відсутнє з’єднання кабелю з мережевою картою в комп’ютері. При поганому або відсутньому з’єднанні кабелю з мережевою картою в області повідомлень значок Підключення по локальній мережі перекреслюється червоним хрестом, і виводитися повідомлення «Мережевий кабель не підключений». Слід перевірити чи не відійшов коннектор з розєму мережевої карти. Якщо на мережевій карті є індикатор з’єднання, то він повинен засвітитись. 2. Відключена мережева карта, в яку підключений наш кабель. В разі 2-х і більш мережевих карт встановлених в системі, переконаєтеся в тому, що включена та мережева карта, в яку входить наш кабель. Якщо вона відключена, то система автоматично намагається підключитися через іншу мережеву карту, що природно приводить до помилки 678. 3. Якщо після налаштування всеодно показує помилку 678, то, можливо, у вашому комп’ютері стоять блокуючі програми (антивіруси або захисні системи FireWall), які некоректно настроєні і заважають встановленню зв’язку, спробуйте їх відключити і спробуйте встановити з’єднання. Вона виникає у тому випадку, коли ви вводите неправильне ім’я користувача і/або пароль. Також ця помилка може виникнути в разі обриву сесії. Як правило, сесія може зависнути приблизно на 5-10 хвилин. Що робити 1. Перевірте правильність введення ваших вхідних даних (логін, пароль для виходу в Інтернет). 2. Якщо дані (логін і пароль) вірні спробуйте зачекати 10 хвилин і повторіть підключення. Якщо помилка не зникла звертайтеся в технічну підтримку. 3. Також Можлива наявність шкідливих програм – вірусів на Вашому комп’ютері, що підміняють ім’я користувача і/або пароль. 1. Відключено Підключення по локальній мережі (Local area connection). 2. Мережева карта (плата, адаптер) не встановлена в системі (або відключена). Що робити: варіанти вирішення 1. Для того, щоб позбавитися від помилки 769, при підключенні до Інтернету, необхідно зайти в Підключення по локальній мережі, для цього входимо Пуск → настройка → Панель Управління → мережеві підключення. Знаходимо значок Підключення по локальній мережі (моніторчики будуть сірого кольору) клацаємо по ньому двічі, і воно буде включено (моніторчики стануть синього кольору). Після цього можна підключатися до Інтетрнету. 2. Якщо в Мережевих підключеннях немає Підключення по локальній мережі, значить, ваша мережева карта не встановлена, тобто система не розпізнає встановлене в комп’ютер устаткування. Варіантів, чому це може відбуватися багато: мережева карта вийшла з ладу, не щільно встановлена в роз’єм, «злетіли» драйвера, дія шкідливих програм і тд. Можна спробувати перезавантажити комп’ютер або переустановити драйвера мережевої карти. Якщо це не допомогло, радимо звернутися до фахівця. Типові дії, які можуть допомогти вирішити дану проблему: 1. Перевірте, чи нормально підключений кабель до мережевого адаптера комп’ютера. 2. Перевірте налаштування драйвера мережевої карти, встановленої на вашому комп’ютері. 3. Перевірте правильність установки параметрів протоколу TCP/IP для мережевої плати, встановленої на вашому комп’ютері. Варіанти вирішення даної проблеми за посиланням http://avast-russia.com/lozhnoe-srabatyivanie-avast-na-nekotoryix-russkix-windows-xp.html.Помилка 52. Не вдалося підключитися до мережі через існування співпадаючих імен.
Помилка 600. Виникла внутрішня помилка Windows.
Помилка 619. Неправильні налаштування параметрів безпеки VPN з’єднання, блокування VPN трафіку на шляху до шлюзу, налаштування VPN не діють.
Помилка 642. Комп’ютеру надано ім’я, вже використовуване в мережі.
Помилка 678 – Віддалений комп’ютер не відповідає
Помилка 691 – Доступ заборонений, оскільки такі ім’я користувача або пароль недопустимі в даному домені. Помилка авторизації.
Помилка 769 – Вказане ім’я призначення недосяжне.
Перші дії при повідомленнях про помилки 678, 769.
Помилка 720 після встановлення чи оновлення антивірусної програми “Avast”.